انوش راوید

انوش راوید

مطالب و مقالات از وبسایت ارگ ایران www.arq.ir
انوش راوید

انوش راوید

مطالب و مقالات از وبسایت ارگ ایران www.arq.ir

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی،  در این برگه پژوهشهای آقای مجید سادین sadin.majid زیر عنوان موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی پست می شود.

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

مجید سادین sadin majid

پیش نویس

      در این برگه پژوهشهای آقای مجید سادین sadin majid زیر عنوان موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی پست می شود.

کتیبه هایی از سرزمین آرامی جیرفت

تصویر کتیبه هایی از سرزمین آرامی،  عکس شماره 8817.

   توجه:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.

لوگو آزادی را بشناسیم و درک کنیم،  عکس شماره 1624.

این برگه پیوست لینک زیر است:

کلیک کنید:  تحقیقات جدید پژوهشگران درباره ایران

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

سرزمین آرامی

تصویر از موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی،  عکس شماره 8818.

ور؛  آغازین نام خشکی زمین (یسناها1) ز ور؛  مکان زمینی ایزدان.  یسنا.ها 2

فر ور؛  مکان نزول فرایزدی.  یسنا.ها 3

آرا ور تی؛  سرزمین مقدس.  یسنا.ها4

آرا یی تی؛  (آنگاه که ازپرتوآرا یی تی جهان افزا، آراستی درگیتی گسترده شود) یسنا 46. ها12 ...  و مردان و زنان پاک سادینی (سایینی) در فر ور دین یشت ستایش شوند....ها 143

[ ] و اینگونه تمدن های چهار گوشه آرامی از زمین ور مقدس با نامهای کهن آغاز شود:  آرا یی تی، آرا ور تی، آرا دا،  آراپی، آرامیس، آراسلتی؛ آرابسک وآرا تی....

[ ] باشد که:  انسان خرد ورز اهور رایی، جهل تاریخی انسان طبیعت گرای از دین بهی گریز را به ابستای وخش ور (پیام آور) با ور دارد...

تصویر 8819 .

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

یک نظر و دو پاسخ

       متن نظر زیر از این پژوهشگر می باشد،  برای من جای تعجب بود،  ایشان چنین بدون مطالعه و پرسش و پاسخ،  درباره شبهه های خود سریع مانند اشخاص غیر علمی نظر دادند.

      نظر مجید سادین:  استاد... انسان دو پا را از افریقا می آورید و به اروپا و بد هم به اروسیا حال که او را گم کرده افسانه بافته به قاره هفتم می کشانید،  و بعد آر (آلت پرست) و بعد مد و جی وو... انسان خرد ورز هم کیش زرآتشت و خش ور را هم به جهالت کشانده به ایرانویچ حواله میدهید...  از آراتای جیرفت خجالت بکشید و این همه ... نگویید.

   پاسخ انوش راوید:  درود نظر جالبی دادید،  امثال این نظر را بارها پاسخ دادم،  ضدیت با رشد و تکامل علم،  عدم توانایی پرسش،  و چماق داری و دشمنی با آزادی اندیشه و قلم،  عدم درک از تغییر در علم،  و عدم شناخت علم.  اینها نتیجه فعالیت و ثمره سیستم آموزشی استعمار زده است.

      گرامی،  با نظرات در علم،  علم رشد و تکامل می یابد،  اگر قرار باشد علم را مانند کتاب آسمانی غیر قابل تغییر بدانیم،  و آنچه که از گذشته وجود داشته است،  تمام شده علم بدانیم،  الان باید همان انسانهایی باشیم،  که مانند میمون در غارها زندگی می کردند.  طرح نظرات مختلف در علم،  و کم و بیش کردن آن توسط دیگر دانشمندان،  می توان علم را گسترش داد.

      کتاب کشور هفتم یکی از بهترین نظرات در تاریخ پیدایش تمدن است،  لطف نمایید آنرا مطالعه کنید،  و سپس پرسش های تخصصی نمایید.  باید از این سادگی دست برداشت،  و ذهنیت بازمانده از سبک کار سیستم آموزشی را دور ریخت.

   پاسخ استاد فرشاد فرشیدراد، پژوهشگر کشور هفتم:  متاسفانه نخواندن و عدم مطالعه مشکل اصلی جامعه ماست.

      همانطور که پیشتر هم گفتیم،  تمدنهای مطرح و شناخته شده هنگام گذاری دارند.  تمدن قطب شمال هم هنگام گذاری دارد،  و زمان تمدن قطبی بسیار پیشتر از سایر تمدنهاست،  و با آنها اختلاطی نداره.  هر کدام سرجای خودشه.

   نظر انوش راوید:  متاسفانه در سیستم آموزشی ایران چیزی از امپریالیسم و ترفندهای امپریالیسم گفته نشده،  و یاد ندادند.  امپریالیسم و ترفندهای آنرا باید شناخت و افشا کرد،  در غیر اینصورت فاجعه خواهد بود.

   مهم:  امیدوارم پژوهشگران قبل از اینکه به پژوهش خود عقیده و ایمان پیدا کنند،  باید احساس و آرمان را کنار بگذارند،  و گردونه علم را بچرخانند.

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

پرسشها و پاسخها

بخشی از نظرها و پرسشهای این برگه

   نظر و پرسش شما:  . . . نظر و پرسش خود را بنویسید . . .  در اینجا

   انوش راوید:  منتظر پرسشها و نظرهای شما گرامیان هستیم.

 

. . . .

موسسه مطالعاتی انتشاراتی سرزمین آرامی

مستند های مربوط

مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری

http://arqir.com

کلیک کنید:  تمدن های کهن ایران و جهان

کلیک کنید:  علامتها و حروف هیروکلیف جی

کلیک کنید:  مهندسی ساختار های تاریخی اجتماع

آبی= روشنفکری و فروتنی،  زرد= خرد و هوشیاری، قرمز=  عشق و پایداری،  مشروح اینجا

    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  وبلاگ انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.

   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه وبلاگم،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.

   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.

ارگ ایران   http://arqir.com

 

کلیک کنید:  تماس با ما      :     http://arqir.com/1